Over Uitvaart-Platform.nl

Kom meer te weten over Uitvaart-Platform.nl

Veel gestelde vragen

Waar gaat uw vraag over?

  • Vragen over uitvaart-platform.nl

    Vragen over uitvaart-platform.nl

    Klik hier
  • Vragen over zakelijke vermelding

    Vragen over zakelijke vermelding

    Klik hier
  • Vragen over de uitvaartkluis

    Vragen over de uitvaartkluis

    Klik hier
  • Vragen over uw bedrijfsprofiel

    Vragen over uw bedrijfsprofiel

    Klik hier
  • Vragen over uw facturen

    Vragen over uw facturen

    Klik hier
  • Vragen over mijn Uitvaart-platform account

    Vragen over mijn Uitvaart-platform account

    Klik hier
  • Vragen wat te doen na overlijden

    Vragen wat te doen na overlijden

    Klik hier
  • Vragen over een gratis vermelding.

    Vragen over een gratis vermelding.

    Klik hier
uitvaart

Uitvaart-Platform.nl

Vragen over Uitvaart-Platform.nl

  • Wie/Wat is Uitvaart-Platform.nl?

    Wie/Wat is Uitvaart-Platform.nl?

    Wij houden u graag op de hoogte van informatie, inspiratie en ontwikkelingen uit de uitvaartbranche.
    Daarnaast helpt ons platform u ook om de juiste leveranciers te vinden om een uitvaart persoonlijk te maken.
  • Wat kan ik op Uitvaart-Platform.nl vinden?

    Wat kan ik op Uitvaart-Platform.nl vinden?

    U kunt hier een Bedrijvengids, Uitvaartkluis, Condoleance register, Infobox, Checklist en Inspiratie pagina vinden.

  • Met wie werkt Uitvaart-Platform.nl o.a. samen?

    Met wie werkt Uitvaart-Platform.nl o.a. samen?

    Uitvaart-Platform.nl steunt o.a. KWF, Pink Ribbon, Stichting Vaarwens en Stichting Ambulance Wens.

  • Uitvaart-Platform.nl & goede doelen?

    Uitvaart-Platform.nl & goede doelen?

    Uitvaart-Platform.nl draagt graag een handje bij aan goede organisaties die iets betekenen voor de maatschappij, Uitvaart-Platform.nl heeft ervoor gekozen om bij elk nieuw lidmaatschap van de Uitvaartkluis een kleine donatie te doen aan de door de klant gekozen goede doel. Deze doelen zijn o.a. KWF, Pink Ribbon, Stichting Vaarwens en Stichting Ambulance Wens. Elk kwartaal worden de donaties overgemaakt naar de goede doelen.

uitvaartkluis

Uitvaartkluis

Vragen over de uitvaartkluis

  • Waar worden mijn gegevens opgeslagen en hoe zijn deze beveiligd?

    Waar worden mijn gegevens opgeslagen en hoe zijn deze beveiligd?

    Uitvaart-Platform.nl word gehost bij Savvii: Savvii is dé managed WordPress hosting provider van Europa.
     
    Savvii (https://www.savvii.com)
    Savvii server met VPS verbinding.
    Savvii is ISO9001 en ISO 27001 gecertificeerd en werkt dedicated voor WordPress platform.
    De gegevens worden voorzien van een SSL certificaat, waardoor de verbinding veilig (https) verloopt, daarnaast is de Versleuteling met SALT-key en AUTH-key: Het wachtwoord wordt MD5-hashed opgeslagen die alleen kan worden gedecodeerd met een unieke SALT-key en een unieke AUTH-key.
     
    Dit wil zeggen dat alleen de website, zonder tussenkomst van personen, met deze gegevens de versnipperde hash kan decoderen (ontsleutelen) om het opgegeven wachtwoord te controleren. Deze codering zit in de kern van WordPress en deze SALT-key en AUTH-key zijn terug te vinden in wp-config.php. Dit bestand is niet publiekelijk bereikbaar en/of te lezen, alleen via ftp-gegevens.
     
    Onze website draait afzonderlijk van andere sites, Savvii voert dagelijks virus- en malwarescans uit, zorgt voor firewalls en zetten automatische updates aan.
     
    De beveiliging en de monitoring neemt Savvii uiterst serieus. Door middel van o.a. preventie en gerichte acties worden o.a. agressieve bots, gevaarlijke requests en ongewenste malware gefilterd, nog voordat ze de website bereiken.
  • Wie kan mijn Uitvaartkluis inzien?

    Wie kan mijn Uitvaartkluis inzien?

    Na het invullen van uw Uitvaartkluis kunt u maximaal 3 vertrouwenspersonen aangeven, dit doet u door middel van een email adres van de vertrouwenspersoon. De gemachtigden krijgen een email dat zij gemachtigd zijn met de daarbij behorende vervolgstappen. Op het moment dat u komt te overlijden, dient de vertrouwenspersoon met ons contact op te nemen. Wij kunnen dan het profiel van de overleden persoon openzetten voor de vertrouwenspersonen. Zij krijgen hierna een Unieke URL met werkwijze en toegang tot uw Uitvaartkluis. Dan kunnen zij al uw wensen en administratieve/financiële handelingen netjes en overzichtelijk afhandelen.

  • Kan ik mijn antwoorden op de vragen aanpassen?

    Kan ik mijn antwoorden op de vragen aanpassen?

    Uiteraard kunnen uw antwoorden in de loop der tijd wijzigen, u kunt dan hier inloggen op Uitvaart-Platform.nl. Als u ingelogd bent kunt u te allen tijde de antwoorden wijzigen en opslaan.

  • Met welke goede doelen werkt uitvaartkluis samen?

    Met welke goede doelen werkt uitvaartkluis samen?

    U kunt kiezen uit 4 goede doelen, deze zijn het KWF, Pink Ribbon, Stichting Ambulancewens en Stichting Vaarwens. Wij van Uitvaart-Platform.nl doneren eenmalig €10,- per aangeschafte Uitvaartkluis naar het door u gekozen goede doel. Dit goede doel kunt u aanklikken in het betalingsscherm van uw Uitvaartkluis.

  • Wat is het verschil tussen de basis vragenlijst en de premium vragenlijst?

    Wat is het verschil tussen de basis vragenlijst en de premium vragenlijst?

    De basis vragenlijst is gratis, hier vindt u 20 vragen over uw uitvaartwensen. U kunt deze zelf opslaan op uw computer.

    De premium versie is een betaalde versie en bevat bijna 100 vragen, zoals uitvaartwensen maar ook administratieve- en financiële zaken.

     

  • Wat is de duur van mijn Premium abonnement?

    Wat is de duur van mijn Premium abonnement?

    De duur van een Premium abonnement bedraagt 12 maanden en is opzegbaar met een opzegtermijn van één maand. Wordt er niet opgezegd dan wordt er stilzwijgend verlengd met 12 maanden. Uw opzegging kunt u mailen naar opzeggingen@uitvaart-platform.nl

bedrijfsprofiel

Bedrijfsprofiel

Vragen over uw bedrijfsprofiel

  • Hoe kan ik de inhoud van mijn vermelding of advertentie wijzigen?

    Hoe kan ik de inhoud van mijn vermelding of advertentie wijzigen?

    U kunt inloggen in het inlogscherm rechts bovenin de pagina, vanuit hier komt u in uw eigen profiel en kunt u alles van uw advertentie beheren en aanpassen.

  • Uit welke informatie bestaat een goed bedrijfsprofiel?

    Uit welke informatie bestaat een goed bedrijfsprofiel?

    Een goed bedrijfsprofiel bestaat uit: de naam van uw bedrijf, het adres, telefoonnummer, de URL van uw website en een e-mailadres. Daarnaast maakt u uw profiel compleet met een goede beschrijving van uw bedrijf en maakt u bijvoorbeeld uw locatie visueel. Daarnaast is het belangrijk om goede foto’s en/of filmpjes te plaatsen met een uitleg over uw service of het product welke u aanbiedt.

  • Hoe houd ik mijn online profiel up-to-date?

    Hoe houd ik mijn online profiel up-to-date?

    Om uw klanten online een goed beeld te geven van uw bedrijf, is het belangrijk dat u uw bedrijfsprofiel up-to-date houdt. Kijk hier dus regelmatig naar wanneer er veranderingen plaats vinden binnen uw bedrijf en pas daaraan uw bedrijfsprofiel aan.

  • Wat is het bedrijfsprofiel op onze zoekmachine?

    Wat is het bedrijfsprofiel op onze zoekmachine?

    Doordat u een bedrijfsprofiel heeft op onze leveranciers pagina zorgt u ervoor dat uw bedrijf extra uitgelicht wordt. Om goed in te spelen op uw eigen online marketing is het belangrijk dat u op de juiste plekken zichtbaar bent. Hoe vaker u in het oog komt van de bezoeker hoe groter uw kansen worden op potentiële klanten. Uitvaart-Platform.nl helpt u hiermee door u onder het oog te brengen van alle bezoekers op de site. Klik hier om uw eigen bedrijfsprofiel aan te maken.

  • Hoe wijzig ik mijn bedrijfsprofiel?

    Hoe wijzig ik mijn bedrijfsprofiel?

    Als u uw bedrijfsprofiel wilt wijzigen, kunt u dat doen door rechtsboven in te loggen met uw gegevens. Zodra u bent ingelogd kunt u via Mijn Bedrijf alle wijzigingen doorgeven. Zodra u de informatie in Mijn Bedrijf hebt gewijzigd en opgeslagen, plaatsen we deze informatie op de website. Zo staat u weer met de juiste gegevens online! Klik hier om te inloggen.

  • Waarom moet mijn bedrijf vindbaar zijn op deze website?

    Waarom moet mijn bedrijf vindbaar zijn op deze website?

    Doordat u een bedrijfsprofiel heeft op onze leveranciers pagina zorgt u ervoor dat uw bedrijf extra uitgelicht wordt. Om goed in te spelen op uw eigen online marketing is het belangrijk dat u op de juiste plekken zichtbaar bent. Hoe vaker u in het oog komt van de bezoeker hoe groter uw kansen worden op potentiële klanten. Uitvaart-Platform.nl helpt u hiermee door u meer exposure te geven op onze site. Klik hier om uw eigen bedrijfsprofiel aan te maken.

  • Hoe kan ik zien wat het bedrijfsprofiel op het netwerk voor mij doet?

    Hoe kan ik zien wat het bedrijfsprofiel op het netwerk voor mij doet?

    Als u uw statistieken wilt ontvangen van uw bedrijfsprofiel dan kunt u telefonisch contact met ons opnemen op het nummer 085-48 521 52 of u kunt ons een email sturen naar administratie@uitvaart-platform.nl

  • Wat gebeurt er als ik stop met een betaalde vermelding in het bedrijfsprofiel?

    Wat gebeurt er als ik stop met een betaalde vermelding in het bedrijfsprofiel?

    Op het moment dat u besluit te stoppen met een betaalde vermelding, dan wordt uw profiel omgezet naar een gratis vermelding. Dit houdt in dat er behalve uw naam en woonplaats niks anders meer op uw profiel te zien zal zijn. Houdt u er wel rekening mee dat de ervaringen van uw klanten ook niet meer zichtbaar zijn. Zodra u weer een betaalde vermelding koopt worden deze gegevens weer zichtbaar.

  • Hoe kan ik bekijken hoe mijn profiel er uit zien?

    Hoe kan ik bekijken hoe mijn profiel er uit zien?

    Zodra u uw bedrijfsprofiel heeft ingericht op uw profielomgeving onder Mijn Bedrijf klikt u op updaten, dan staat uw aangepaste profiel gelijk online.

facturen

Facturen

Vragen over facturen

  • Ik heb een vraag over een ontvangen factuur

    Ik heb een vraag over een ontvangen factuur

    Via telefoon (op werkdagen van 9.00-17.00 uur), of via ons e-mailadres administratie@uitvaart-platform.nl kunt u uw vraag aan ons stellen.

  • Hoe kan ik een kopie van mijn factuur zien?

    Hoe kan ik een kopie van mijn factuur zien?

    Als u ingelogd bent met uw eigen inloggegevens dan kunt u in het dashboard, onder Mijn Bedrijf voor zakelijke klanten en onder Mijn Profiel voor particuliere klanten, alle facturen inzien. U kunt ook altijd contact met ons opnemen door een e-mail te sturen naar administratie@uitvaart-platform.nl, wij sturen u dan de kopie per e-mail toe.

  • Hoe kan ik de echtheid van een Uitvaart-Platform.nl factuur controleren?

    Hoe kan ik de echtheid van een Uitvaart-Platform.nl factuur controleren?

    1. Op de echte factuur staan uw unieke klantnummer en ordernummer. Deze nummers komen overeen met het klantnummer en ordernummer op de opdrachtbevestiging en/of orderbevestiging die u eerder van ons heeft ontvangen.
    2. Klopt de naam van uw bedrijf?
    3. Controleer altijd of het logo van Uitvaart-Platform.nl in de linker bovenhoek vermeld staat.
    4. Controleer het adres op de factuur. Alle relevante adressen vindt u hieronder.
    5. Wij vragen u het factuurbedrag over te maken ten name van Uitvaart-Platform.nl op rekeningnummer NL07INGB 0008 5231 87

    Adresgegevens van Uitvaart-Platform.nl
    Controleer goed of de adresgegevens op de factuur overeenkomen met onderstaande gegevens.

    • Zakelijke klanten
      Adres: Cypresbaan 3, 2908 LT, Capelle aan den IJssel
      Rekeningnummer: NL07 INGB 0008 5231 87
  • Heeft u een spookfactuur ontvangen of twijfelt u?

    Heeft u een spookfactuur ontvangen of twijfelt u?

    Wij doen aangifte bij de politie. Ook u kunt ons hierbij helpen. Heeft u een spookfactuur ontvangen of twijfelt u over een ontvangen factuur? Dan vragen wij u vriendelijk dit aan ons te laten weten op: 085-4852152 of administratie@uitvaart-platform.nl

  • Hoe kan ik mijn factuuradres wijzigen?

    Hoe kan ik mijn factuuradres wijzigen?

    U kunt uw factuuradres zelf wijzigen door in te loggen met uw eigen inloggegevens. Voor zakelijke klanten kunt u dit doen onder Mijn Bedrijf en voor particulieren klanten kunt u dit doen onder Mijn Profiel. U kunt hier inloggen. Wilt u liever dat wij het doen? Stuur ons dan een e-mail met de gegevens naar administratie@uitvaart-platform.nl

  • Hoe krijg ik mijn factuur op een ander e-mailadres?

    Hoe krijg ik mijn factuur op een ander e-mailadres?

    U kunt uw e-mailadres zelf wijzigen door in te loggen met uw eigen inloggegevens. Voor zakelijke klanten kunt u dit doen onder Mijn Bedrijf en voor particulieren klanten kunt u dit doen onder Mijn Profiel. U kunt hier inloggen. Wilt u liever dat wij het doen? Stuur ons dan een e-mail met de gegevens naar administratie@uitvaart-platform.nl

Gratisvermelding

Gratis naamsvermelding voor bedrijven

Vragen over gratis vermelding

  • Ik heb een naamsvermelding ontvangen van Uitvaart-Platform.nl, mag dat zomaar?

    Ik heb een naamsvermelding ontvangen van Uitvaart-Platform.nl, mag dat zomaar?

    Uw (gratis) naamsvermelding bevat enkel uw bedrijfsnaam en plaatsnaam, zonder gebruik te maken van persoonlijke (adres)gegevens. Deze openbare gegevens mogen door ons gebruikt worden. We informeren u via e-mail over de ontvangen vermelding. Mocht u dit niet wensen, laat het ons dan weten via e-mail. In dat geval zullen we de (gratis) naamsvermelding voor u verwijderen.

  • Zit ik ergens aan vast met mijn naamsvermelding?

    Zit ik ergens aan vast met mijn naamsvermelding?

    Nee, u zit nergens aan vast. Een naamsvermelding is puur alleen uw bedrijfsnaam die genoemd wordt samen met uw plaatsnaam. Hier zitten GEEN kosten aan en ook GEEN verplichtingen, het is geheel vrijblijvend.

  • Waarom plaatsen jullie mijn naamsvermelding op Uitvaart-Platform.nl?

    Waarom plaatsen jullie mijn naamsvermelding op Uitvaart-Platform.nl?

    Wij streven ernaar een volledige leverancierslijst te maken met ALLE leveranciers in de uitvaartbranche. Wij zijn van mening dat u hierin niet mag ontbreken, daarom bieden wij u een gratis naamsvermelding aan.

  • Ik wil mijn naamsvermelding verwijderen, hoe doe ik dat?

    Ik wil mijn naamsvermelding verwijderen, hoe doe ik dat?

    U bent uiteraard nergens toe verplicht. Wilt u dit liever niet? Stuur ons een e-mail terug naar info@uitvaart-platform.nl en dan verwijderen wij uw naamsvermelding.

mijn-account

Mijn Uitvaart-Platform account (inloggen)

Vragen over uw account

  • Hoe kan ik mijn account activeren, zodat ik kan inloggen om mijn online bedrijfsprofiel aan te maken?

    Hoe kan ik mijn account activeren, zodat ik kan inloggen om mijn online bedrijfsprofiel aan te maken?

    Zodra u zich heeft geregistreerd rechtsboven op onze site krijgt u toegang tot uw eigen dashboard. Daar kunt u een keuze maken tussen de vermeldingen die we hebben en meteen afrekenen. Zodra u heeft betaald krijgt u meteen toegang om uw bedrijfsprofiel aan te maken.

  • Ik ben mijn gebruikersnaam vergeten

    Ik ben mijn gebruikersnaam vergeten

    Uw gebruikersnaam is altijd het e-mailadres die u zelf heeft opgegeven. Lukt dit niet? U kunt contact opnemen met een van onze medewerkers om dit voor u op te lossen. Dit kunt u doen via het emailadres
    helpdesk@uitvaart-platform.nl of telefonisch op het nummer 085-48 521 52

  • Ik ben mijn wachtwoord kwijt

    Ik ben mijn wachtwoord kwijt

    Klik hier om een nieuw wachtwoord aan te vragen.

  • Ik heb verschillende inlognamen en wachtwoorden voor verschillende producten, waar moet ik nu inloggen?

    Ik heb verschillende inlognamen en wachtwoorden voor verschillende producten, waar moet ik nu inloggen?

    U kunt hier inloggen.

overlijden

Wat te doen na overlijden

Vragen over het afhandelen en het regelen van de uitvaart van de overleden persoon.

  • Ik sta aangeschreven als vertrouwenspersoon, en mijn dierbare is overleden. Wat moet ik doen?

    Ik sta aangeschreven als vertrouwenspersoon, en mijn dierbare is overleden. Wat moet ik doen?

    Als u staat aangeschreven als vertrouwenspersoon, kunt u telefonisch contact met ons opnemen om toegang te krijgen tot dit specifieke dashboard. U dient hierbij een kopie van de doodverklaring van de arts te mailen. Na verificatie, zetten wij het profiel om naar “overleden” en krijgen alle vertrouwenspersonen een unieke URL toegemaild waarmee zij kunnen inloggen.

  • Wat kan ik doen als vertrouwenspersoon?

    Wat kan ik doen als vertrouwenspersoon?

    U krijgt als vertrouwenspersoon inzage in het dashboard van de overleden persoon. Hierin staat alle informatie die u nodig heeft om de uitvaart van deze overledene goed te kunnen regelen. Zo heeft u toegang tot zijn/haar uitvaartkluis, condoleancepagina en de toegevoegde leveranciers.

  • Ik ben geen vertrouwenspersoon, maar regel wel de gehele uitvaart. Hoe krijg ik toegang?

    Ik ben geen vertrouwenspersoon, maar regel wel de gehele uitvaart. Hoe krijg ik toegang?

    Neem telefonisch contact met ons op. U dient hierbij een kopie van de doodverklaring van de arts te mailen. Wij nemen graag telefonisch contact met u op ter verificatie. Na verificatie, zetten wij het profiel om naar “overleden” en voegen wij uw email toe aan een vertrouwenspersoon. U krijgt hierna een unieke URL toegemaild waarmee u kunt inloggen.

  • Mijn dierbare had hier een account en is overleden, maar ik kan niet in zijn/haar dashboard

    Mijn dierbare had hier een account en is overleden, maar ik kan niet in zijn/haar dashboard

    Dan kan het zo zijn, dat uw dierbare u niet heeft toegevoegd als vertrouwenspersoon of de overleden persoon is bij ons nog niet bekend als zijnde “overleden”. Neem contact met ons op.

Uitvaartkluis

Gun je jouw nabestaanden ook rust in hun rouwproces na jouw overlijden? Je kan bij ons jouw uitvaart wensen en praktische zaken zoals financíën en administratie veilig vast leggen in de Uitvaartkluis.