Gesponsord bericht
Funeral Rockstars, een evenementmanager bij leven én dood! Met als motto ; “Bij Funeral Rockstars is de hemel het hoogst haalbare.” Zij brengen brengen uitvaart gerelateerde ondernemers en de creatieveling samen. Zij experimenteren met nieuwe vormen van uitvaartbeleving en nieuwe uitvaartconcepten.
Voor de uitvaartondernemer
Het is voor de meeste uitvaartondernemers lastig om beeld te verzamelen omdat dit vaak privacy gevoelige informatie bevat. Funeral Rockstars organiseert Open Content Dagen, waarbij aan de uitvaartondernemers een eigen script en uitvaartsetting wordt aangeboden. Fotografen kunnen hier ook aan deelnemen om hun portfolio te vullen met uitvaartbeeld. Ook bestaat de mogelijkheid om op eigen locatie te werken aan een foto- en/of videoshoot.
Zo helpen zij de uitvaartondernemers om zich beter te onderscheiden en meer zichtbaarheid te creëren op hun website en social media kanalen.
Funeral Rockstars heeft ook regelmatig evenementen waarin de uitvaartondernemer kan schitteren. Een voorbeeld daarvan zijn de maandelijkse content evenementen en trendtours waarin merk en marketing centraal staan.
uitvaartfeesten
Totaalmanagement van feesten bij leven én dood op thema’s zoals sixties, seventies, eighties, gabber, techno, grunge, sprookje, sport, idool, dieren, natuur, cocktail, mode, extravagant, artistiek en het brand-is-my-religion thema waarbij favoriete merken de rituelen en esthetiek bepalen behoort tot de mogelijkheden. Er wordt dan samengewerkt met vooraanstaande kunst-, theater-, design-, mode- en muziekmakers om uitvaartfeestconcepten te ontwikkelen en te realiseren. Zij nemen alles uit handen. Van het regelen van een locatie tot de afwas.
Nieuwsgierig geworden naar het werk van Funeral Rockstars? Bezoek onze bedrijvengids, daar vindt u vele linkjes naar foto’s, filmpjes etc van deze bijzondere leverancier.