Infinea - Altijd een professional aan de lijn. Infinea ondersteunt al ruim 25 jaar uitvaartondernemers, verzorgers, vervoerders, begraafplaatsen, politie, ziekenhuizen, crematoria en mortuaria met hun (telefonische) bereikbaarheid. Achter de knoppen van deze meldkamer werken mensen met ervaring in alle facetten van de uitvaartbranche.
Begin 2020 is er een platform ontwikkeld waarmee de professionals van Infinea uw hele boekingssysteem op elk moment kan overnemen. Met dit platform is het mogelijk om zowel uw telefoondienst als uw agendabeheer waar te nemen. Uw manier van werken, uw protocollen en uw huisstijl zijn daarbij het uitgangspunt. Vanaf de eerste beltoon ziet de centralist al voor welke klant het telefoontje is.
Op een moment dat het u uitkomt, logt u in op het platform. U ziet wat er in de tussentijd aan werkzaamheden is uitgevoerd en u pakt op waar u was gebleven: meldingen afhandelen, roosterwijzigingen doorgeven, agenda boekingen verwerken, protocollen actualiseren. De samenwerking tussen u en de meldkamer is daarmee nog verder verbeterd.
Doordat Infinea zich gespecialiseerd heeft in alle facetten van de uitvaartbranche, werken ze met bekende en gecertificeerde partners. Het team weet precies wie in te schakelen bij welke situatie. Ze ontzorgen u en uw organisatie met een persoonlijke en kwalitatieve benadering.
Voor meer informatie en contactgegevens van Infinea, bezoek ze in onze bedrijvengids